Klicni center znanega slovenskega podjetja me je polepšal dan

Sigurno veste, kaj klicni center je. Sigurno ste že v kakšnega klicali. Z nekaterimi imam zelo dobre izkušnje, z nekaterimi pa je res grozno sodelovati. Tako se je tudi meni zgodilo pretekli mesec, da še danes ne morem pozabiti.

Klicala sem v klicni center znanega podjetja, saj sem pri njih naročila izdelek, ki sem ga plačala že več kot en mesec nazaj in ga še kar nisem prijela. Pisala sem na podporo, pa nič. Zato sem se odločila, da pokličem še v klicni center in upam, da mi bodo lahko pomagali. Oglasi se gospodična. Povem ji, kaj je moja težava in se dogovoriva, da mi pošljejo samo del naročila, ker vseh izdelkov niso imeli na voljo.. Včasih je le treba poklicati v klicni center, saj so tam usposobljeni zaposleni, ki znajo pomagati. Tako po več kot mesecu dni le prejmem del naročila, za ostale izdelke, mi vrnejo denar.

Žal sem bila zelo razočarana, ko sem izdelek prejela. V paketu namreč ni bilo daril, ki so jih obljubili. Zato ponovno kličem v klicni center, kjer se mi oglasi prijeten gospod. Svetuje mi, da napišem pismo na podporo, pa tudi sam pošlje enega v mojem imenu. Po dobrem tednu dobim obvestilo, da sporočilo ni bilo dostavljeno. Ponovno kličem v klicni center in ponovno se mi oglasi prijazni gospod. Sedaj se me že spomni in ponovno napiševa pritožbo. Seveda se ne zgodi nič, zato še enkrat pokličem klicni center, z gospodom sva že na ti. Zelo je prijazen, razumen, sočustvuje z mano in me podpira.

Moram priznati, da me kljub slabi izkušnji, klicni center tega podjetja, zaradi prijaznega gospoda, ki me spravi v dobro voljo, prav polepša dan. Ker še nismo nič rešili, ga bom v kratkem spet poklicala, saj sva se tako tudi zmenila in upala, da enkrat pa le dosežem svoje.